Forever Young

Friends till Jannah part II
Sunday 22 December 2013 ? 0PotPetPotPet ?
Assalammualaikum ! hey buddyz! im back :D terlebih dahulu aku mntak maaf bebyak ehh sbb aku post pasal korang ni sbb aku nk kene kan korang sebenarnya. hahaha, segala kutukan harap di ampun kan :D ehh ehh ?

NurinAisyah :) dia ni kan, kalau orang puji dia kan kan, dia kann suka bangga diri taaaaaaaaaaauuu :D eeeewwwwwww, gedik tau dia ni. hahahha. she's so cerewet nk mampus tak kire ah dari segi makanan ke,pakaian ke, kerja ke apa kee semua cerewet. Berdasarkan cerita deskmate dia, dia ni dalam kelas susah skit nk tumpukan perhatian. asyik memain jee. kalau subjek yang memboring ah such as Sejarah comfirm dia akan turun kan badan dia kebawah and letak buku bawah meja konon konon membaca. kahkahkkaahhh xD pooodaaaah! dia ni pndai jugak la  melukis. melukis like budak budak. same ah mcm perangai dia kebudak budakan, dalam ramai ramai kwan,aku rase dia lah yang paling tak matured ! hahaha. #SORRY! dia ni anak bongsu tauu, biasa lah manja skit la dgn mak dia kann. hehehe dia lasak jugak laa. dia ni olahragawati actually, dia pun main netball. dia mmg aktif la kalau bab bersukan xD sbb tu dia keding ;D hahahaha. dia ni ada banyaaaaaaaaaaakkk sangat rahsia. huh! weh, lagi satu kan, kalau dlam kelas elit kan, dia byak memain dgn syaza -.- orang lain tgh study dia bergelak ketawa bersuka ria.kahkahkah *oveeerrr kot aku, haha kesah?* dia  ni aku nk cakap tkde perasaan, ada je aku rase tapi entah laah, hati batu kot :3 okay btw dia dan aku peminat fanatik akbarazman tauuu! hehehe. *saje je bgtauu*

AfifahFatina :) dia seorang yang garang actually. kalau dia buat muka masam mencuka tu baik beware lah kalau taknk kene jelingan maut dgn mata sepetnya itu. awhhh! sungguh menggoda jiwa. kahkahkah xD korang tahu? dia ni kurang stabil tauu -.- senang je dia nk jatuh. pelik sungguh aku dgn dia ni --' hahaha,dia kalau dalam kelas aku tak brape nk expert sangat. tapi dia rajin lah dari aku ni :3 hahaha dia ni please ah tolong jangn sesekali pun sakit kan hati dia sbb dia ni cepat salah faham or cepat terasa. tu lah dia! sbb tu moody je slalu --' jangan buat bnde yang dia tak suka kalau taknak kene tengking. hahahhaha xD aku tak tahu sangat badhabbit dia ni sebenarnya.haa! lagi satu dia ni kalau gelak kalah pontianak --' heshhh, ceewwraaam titew. ahahhan

AsliaAzizi :) kecik molek orangnyaa. hatinya selalu saja terluka. kahkahkah xD gila ahh. dia ni bongok skit xD hahahahahhahahah *maafkan aku* selalu je tak bg perhatian kalau org ckap. duk berangan ajet ajet puteri kayangan. hahah. heshh! geram aku. kalau bawak motor tu langsung tak stabil. selalu gopoh. selalu cepat moody. aku pun heran kenapa. nk cepat tua mungkin. hahahahh :D dia ramai crush tauuu. tak kire ah form brape -.- nmpk je kecik kennn ? haha. dia ni kalau moody mcm orang gila pun ade. suka jerit jerit. haishhh! sakit hati kite. skali aku tampar muka diam terus -.- baru tahu. cubalah lain kalai tu bawak bersabar liaa woooii. kau nk cepat kedut ehh ? hadehhh --' dia ni ayu wooii. antara aku dgn dia, mmg dia lah paling ayu, sopan sikit. tak ganas sangat. bajet ganas pernah. hahaha. dia ni ade ciri ciri keibuan sedikit brbanding aku and dia ni pun cerewet nak mampus. herhh! xD

to be continue ....................................................................


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

>